Literatūra

Simbolu vārdnīca – gatavošanās eksāmeniem


8423_medium Grāmatā alfabēta secībā no A līdz Z ietverts vairāk nekā 1000 simbolu un atklāta to dziļākā nozīme literatūras, mākslas, kultūras un misticisma jomā.

Kādu laiciņu atpakaļ bija pa internetu apkārtceļojoša atmiņu klade “7 lietas par mani” (cipars mēdza mainīties, un tad visi stafetes kārtībā izstāstīja par sevi kādu personisku lietu. Dārgie lasītāji, šeit būs personiska lieta par mani- stresa apstākļos man patīk lasīt enciklopēdijas. Bērnībā lieti noderēja Latvijas Padomju enciklopēdijas zaļā krāsā- visi, kam ir pāri 20, atcerēsies šos gudrības krājumus
Un pašlaik man ir stress- iestājeksāmeni. Apvienoju patīkamo ar lietderīgo – dārzā ieguļos šūpuļkrēslā, upenes vienā rokā, un Simbolu vārdnīca otrā. Lasu it kā vienu ar otru nesaistītus simbolus, un rodas sajūta, ka gatavojos iestājeksāmeniem.
Grāmatā sakārtoti universālo simbolu apraksti, metaforas reliģiju kontekstā- katrs šķirklis man atgādina mazu epifāniju. Gribētos, lai grāmatai būtu mazliet cits formāts- biezāka, nevis garāka, tomēr saturs un tā izkārtojums mani apmierina- lieliski atsvaidzina mazliet pabalējušās zināšanas un var uzzināt ko jaunu par simboliem.

Komentēt

