Literatūra

Vēl mazliet par Lārsonu


Beidzot esmu pabeigusi Lārsona triloģiju. Man radās sajūta, ka patiesībā tas  varētu būt vairāku autoru kopdarbs. Bet es, protams, aizrāvos -pārsvarā ar Līsbetes tēlu. Taču arī viss pārējais bija interesants, īpaši uzjautrinoši man likās, ka :

–    visbiežākā kombinācijā, ko cilvēki Zviedrijā pērk veikalos, ir – olas, piens un maize, tāpat visbiežāk cilvēki patērē sviestmaizes ar kafiju.
–    Ja nu gadās aiziet uz restorānu, visbiežāk ēd jēra gaļu
–    Personīgā higiēna ir ļoti svarīga, tāpēc Lārsons vienmēr pastāsta, kad un cik reizes varonis iet dušā vai vannā. Pārsvarā higiēnu ievēro labie varoņi. Vienīgais, kas tā īsti neatbalsta higiēnu, ir hakeris Plague.
–    Visi labie varoņi savā runā iepin kādu frāzi angliski, laikam lai parādītu, ka ir intelektuāli pārāki par sliktajiem tēliem

– Lai arī pasaule apkārt jūk un brūk,cilvēki tiek nogalināti,notikumi attīstās strauji, iesaistītajām personām, kuriem visu laiku vajadzētu sekot informācijai,ir tāds niķis vienkārši izslēgt mobilo. me šokā. ar izslēgtu trubu lārsons bieži vien radīja stāsta sarežģījumus.

2 thoughts on “Vēl mazliet par Lārsonu

  1. 😀 Sasmējos par tiem secinājumiem, – patiešām pozitīvi. Visus tos knifiņus arī es pamanīju, bet angļu valodas iestarpinājumi man tīri labi patika. 🙂

    Līsbetes tēls arī man patika, – pat tik ļoti, ka par alternatīva izskata meitenēm pamatīgi mainīju savas domas.

    Like

  2. ā,vēl vienu liett piemirsu uzrakstīt- lai arī pasaule apkārt jūk un brūk,cilvēki tiek nogalināti,notikumi attīstās strauji, iesaistītajām personām, kuriem visu laiku vajadzētu sekot informācijai,ir tāds niķis vienkārši izslēgt mobilo. me šokā. ar izslēgtu trubu lārsons bieži vien radīja stāsta sarežģījumus.

    Like

Komentēt

