Literatūra

“Life stand still here.” ― Virginia Woolf, Mrs. Dalloway


Jo mazāk lasu, jo vairāk gribas par to rakstīt.

Pēdējā laikā sanācis lasīt diezgan daudz psiholoģiska rakstura grāmatas (kurs gan to būtu domājis!), turklāt iesākta ir Delovejas kundze, ko nespēju pievarēt, jo mans stresa un rudens nomocītais prāts atsakās darboties līdz ar tekstu, kā tas notiek, lasot V.Vulfu.

Man liels prieks, ka arvien vairāk uzrodas cilvēki, kas raksta par grāmatām. Tagad aktīvi apkārt klīst aptauja par katra blogera lasīšanas paradumiem un vēsturi, bet es nespētu teikt, ka man sanāk iedziļināties, un tāpēc domāju, ka arī manas domas nevienam īpaši neinteresē. Man pat pašai īsti neinteresē domas par saviem lasīšanas paradumiem, jo ir mēneši, kad es dzīvoju bez grāmatām gluži mierīgi, un ir mēneši, kad man gribas smaržot visas jaunās, tikko no tipogrāfijas atvestās grāmatas, medīt savas sen noskatītas grāmatas, izaicināt sevi ar dažādiem rakstniekiem, kuru darbi ir „Must read” topos un kuri man bijuši tāli jo tāli.

Šo blogu uzturu jau pusotru gadu. Kā pret jebkuru lietu savā dzīvē, arī pret šo es izturos tāpat- kā kaķis nāku un eju, kad gribas. Man nav lielas atbildības sajūtas pret to, bet esmu priecīga par iespēju redzēt pārējos blogerus darbībā. Vienmēr izlasu citu rakstīto, īpaši man interesē ne populārāko gabalu rakstītais/recenzētais/apskatītais. Patīk personīgais akcents apskatos.

Ievēroju gan vienu lietu par savu blogu. Ik reizi, kad es nopietnāk ķeros klāt kādai grāmatai, es sagaidu vismazāko atsaucību. Jo vienkāršāk viss tiek uzražots un pasniegts, jo vairāk zvaigznīšu, komentāru un skatījumu. Un tas man liekas likumsakarīgi, bet greizi.

6 thoughts on ““Life stand still here.” ― Virginia Woolf, Mrs. Dalloway

      1. Sveiki, Vai jūs zināt, ka ar manu palīdzību, jūs varat saņemt jūsu mīļāko atpakaļ mazāk par 72 stundām jebkurā pasaules vietā. Es nekad neesmu vīlies kāds. mēģiniet mani un redzēt. Man nav vākt jebkādu samaksu par saviem pakalpojumiem. sazinieties ar mani tagad e-pasta adrese E-pasts: alagbaishuru@gmail.com

        Like

  1. Ne jau kvantitāte lasīšanā ir būtiskākais. Viens, bet labi pārdomāts ieraksts, ir daudz interesantāks nekā desmit pavirši uzrakstīti, tikai tāpēc, lai kaut kā aizpildītu blogu.

    Mani tiešām interesē Tavas domas, tikai vakar nepaspēju dot ziņu par uzaicinājumu. Brīžiem piemetas kaut kāds blogera – iesācēja dumjums. 🙂

    Like

    1. Sveiki, Vai jūs zināt, ka ar manu palīdzību, jūs varat saņemt jūsu mīļāko atpakaļ mazāk par 72 stundām jebkurā pasaules vietā. Es nekad neesmu vīlies kāds. mēģiniet mani un redzēt. Man nav vākt jebkādu samaksu par saviem pakalpojumiem. sazinieties ar mani tagad e-pasta adrese E-pasts: alagbaishuru@gmail.com

      Like

Komentēt

