ceļojumi · Stambulas epizodes

Bestselleru tops/Stambulas epizodes Nr.15


Sestdien es braucu uz Marmora salu, kas ir aptuveni divarpus stundu ilgā brauciena attālumā no Stambulas, un tā ir otrā lielākā Turcijas sala. Man ļoti patīk braukt uz salām, daudz vairāk ka uz daudzu miljonu apdzīvotajām pilsētām, un es patiešām sapņoju par dienu, kad Latvijai būs sava sala.

Kā parasti reklamē salas TR? Vīns un zivis. Hmm, izklausās pē Bībeles citāta, ne? Paskatīsimies, kā izskatīsies šī sala.

Tā nu es apmeklēju D&R grāmatnīcu kādā no daudzajiem Stambulas tirdzniecības centriem, lai apskatītos, vai kas ir mainījies, un varbūt nopirkt jaunu lasāmo ceļojumam un laiskai gulēšanai pludmalē, jo man vienmēr liekas, ka es daru “divi vienā” darbu- sauļojoties un lasot.

Es jau reiz minēju, ka man nepatīk nopulētais D&R grāmatu un DVD trdzniecības tīkls, jo tur nav nekā personīga, atšķirīga, visas filiāles izskatās vienādi, un šī reize nebija izņēmums. Ak, bija gan, jo es piedzīvoju pārdevēja un pircējas strīdu- pirms tam es nebiju redzējusi, ka cilvēki strīdētos grāmatu veikalos, bet arī šī reize pienāca.

Lūk, kāds izskatās ārzemju bestselleru dižpārdokļu plaukts.

p_20160915_174023

 

Par pirmo grāmatu “Sapiens” es iepriekš biju dzirdējusi- daudzi paziņas un draugi bija minējuši šo grāmatu kā kaut ko izcilu, un re, izrādās, tā ir D&R dižpārdokļu saraksta augšgalā. Ārzemju grāmatu vidū nepārsteidz ne Harija Potera pirmā grāmata, ne Mārtina “Troņu spēles”, ne Greja pelēkā kādu noteiktu sieviešu daļu hipnotizējošā acs. Stāstu krājums “50 great short stories” laikam ir tik spēcīgs, ka spēj ieņemt 2. un 6.vietu vienlaicīgi, lai gan man tas atgādina kādu Čaka Norisa joku.

And the winner is… Uz Marmora salu ar mani brauks šis starptautiskais bestsellers:

 

 

Es došu Alisei vēl vienu iespēju- man jāsaprot, kas viņas darbus padara par bestselleriem.

9 thoughts on “Bestselleru tops/Stambulas epizodes Nr.15

Komentēt

